Aby zwrócić bilet na wydarzenie przełożone lub odwołane należy dokonać zgłoszenia poprzez funkcję zarządzania biletem tutaj.

Poniżej przedstawiamy trzy możliwości zwrotu środków:

  • Voucher Going. o równowartości zamówienia, do wykorzystania na zakup dowolnych biletów w Going. ważny przez 12 miesięcy od daty otrzymania, wystawiany w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku zwrotu biletów obowiązujących na wydarzenie Follow The Step, voucher może zostać wykorzystany wyłącznie na wydarzenia tego organizatora.  
  • eKarta Empik o równowartości zamówienia, do wykorzystania na zakup produktów z oferty Empik w serwisie empik.com (nie dotyczy produktów oferowanych przez partnerów Empik). eKarta będzie ważna rok od daty wydania, a wystawiona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 
    W przypadku wydarzeń organizatora Follow The Step nie ma możliwości uzyskania eKarty Empik w ramach zwrotu. 
    Ekarta Empik nie obejmuje swoim zakresem oraz nie upoważnia Użytkownika do nabywania jakichkolwiek towarów i usług oferowanych na portalach: Empik Foto, Empik Bilety, Empik Music oraz Empik Go. Więcej informacji o kartach znajdziesz na stronie: www.empik.com/karty-prezentowe

  • Zwrot gotówki na konto, z którego było opłacone zamówienie (lub inne konto - w tym przypadku prosimy o informację w formularzu). Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych liczonych od daty otrzymania zgłoszenia.

Wszystkich posiadaczy biletów fizycznych prosimy o:

a) zwrot w miejscu zakupu biletu, jeśli bilet został kupiony stacjonarnie w salonie Empik;
b) odesłanie biletu pocztą lub kurierem na adres naszego biura (Empik Bilety | al. Jerozolimskie 107 | 02-011 Warszawa), jeśli bilet został kupiony drogą wysyłkową.

 

W przypadku jakichkolwiek przeszkód związanych z zwrotem biletu poprzez funkcję zarządzania biletem, prosimy o zgłoszenie problemu przez formularz kontaktowy.