Gdy znajdziesz już interesujące Cię wydarzenie wystarczy, że klikniesz widoczny przy nim przycisk „Kup bilet”, by przejść do procesu zakupu biletów. Po kliknięciu przycisku „Kup bilet” będziesz mógł wybrać rodzaj i ilości biletów (dla wydarzeń mających kilka rodzajów biletów jak na przykład bilet normalny, bilet VIP, loża, karnet 2-dniowy itd.) lub o wybór miejsca na sali (dla wydarzeń odbywających się na salach z numerowanymi miejscami siedzącymi).

Następnie wypełnij dane w formularzu zakupowym. Pamiętaj, by dokładnie sprawdzić adres e-mail, na który wyślemy Twój elektroniczny bilet.

Na końcu wybierz sposób odbioru biletów i opłać zamówienie (w tym celu przeniesiemy Cię na stronę operatora płatności gwarantującego bezpieczną i szybką realizację transakcji).

Po finalizacji transakcji bilet pojawi się na koncie w aplikacji Going. oraz przyjdzie na adres mailowy podany przy zakupie maksymalnie w ciągu 24h. Jeśli po tym czasie nadal nie otrzymasz biletu zgłoś się do nas za pomocą formularza kontaktowego (kliknij tu, temat: Mój bilet nie dotarł).