Istnieje możliwość zmiany danych na biletach i rozdzielenia biletów grupowych.
W tym celu należy pobrać i zainstalować w swoim telefonie aplikację Going. (dostępną w Google Play oraz w AppStore) a następnie założyć konto lub zalogować się do niej adresem mailowym użytym przy zakupie biletu. Wówczas w zakładce Bilety będzie można odnaleźć wszystkie bilety, które są przypisane do wskazanego adresu mailowego. Wystarczy wybrać bilet, który chce się przekazać, wyświetlić jego szczegóły (klikając w niego) i kliknąć przycisk PRZEKAŻ BILET. Kolejno należy zaznaczyć liczbę biletów, które mają być przekazane i wpisać dane nowego właściciela.

Nowy właściciel otrzyma wiadomość mailową z linkiem pozwalającym potwierdzić odbiór w ciągu 24 godzin. Kliknięcie w niego oznacza przyjęcie biletu, który następnie jest wysyłany w osobnej wiadomości na adres podany przy przekazywaniu biletu.

Nowy właściciel nie musi posiadać konta w aplikacji, ale jeśli posiada, to bilet otrzyma w wiadomości mailowej oraz pojawi się w jego aplikacji. Na adres pierwotnego właściciela zostanie wysłana wiadomość informująca o przyjęciu biletu przez nowego właściciela.
Jeśli użytkownik, któremu przekazujesz bilet, nie potwierdzi odbioru, bilet wróci na Twoje konto po 24 godzinach. Poinformujemy Cię o tym mailowo. Być może wpisany adres e-mail jest błędny lub wiadomość z linkiem do akceptacji trafiła do folderu spam.

Uwaga: w wyniku decyzji organizatora przekazywanie biletów może być niedostępne dla wybranych wydarzeń. Standardowo możliwość ta zostaje wyłączone na 24 godziny przed wydarzeniem. Rekomendujemy nie przekazywać biletów na ostatnią chwilę.

W przypadku problemów z przekazaniem biletów skontaktuj się z nami poprzez formularz zgłoszeniowy klikając tu.