W tym celu należy pobrać i zainstalować w swoim telefonie aplikację Going. (dostępną w Google Play oraz w AppStore) a następnie założyć konto lub zalogować się do niej adresem mailowym użytym przy zakupie biletu.

W zakładce Bilety będzie można odnaleźć wszystkie bilety, które są przypisane do wskazanego adresu mailowego. Wystarczy wybrać bilet, który chce się przekazać lub rozdzielić, wyświetlić jego szczegóły (klikając w niego) i kliknąć przycisk PRZEKAŻ BILET. Kolejno należy zaznaczyć liczbę biletów do przekazania i wpisać dane, na które bilety mają być przekazane lub swoje dane, jeśli chcemy tylko rozdzielić bilet grupowy. Osoba odbierająca otrzyma wiadomość mailową z linkiem pozwalającym potwierdzić odbiór. 

Po akceptacji odbioru osoba przekazująca bilet otrzymuje zwrot środków (w ciągu 24h), pomniejszony o opłatę za przekazanie biletu. Osoba, która odbiera bilet, zapłaci natomiast jego cenę, opłatę serwisową (zależną od ceny biletu) oraz opłatę za przekazanie biletu.

Uwaga!

Jeśli bilety na wydarzenie są biletami za zero złotych, przekazanie biletu (jeśli jest dopuszczalne), jest darmowe, tzn. nie pobieramy kwoty od nowego właściciela, ani nie zwracamy jej osobie przekazującej bilet. Wszelkie rozliczenia pozostają wtedy poza Going.

Osoba odbierająca nie musi posiadać konta w aplikacji, ponieważ otrzyma bilet drogą mailową (pokaże się on także w aplikacji po zalogowaniu na podany adres mailowy). Na adres mailowy wpisany przy pierwotnym zakupie zostanie zaś wysłana wiadomość informująca o przyjęciu biletu.

Jeśli osoba, której przekazywany jest bilet, nie potwierdzi odbioru, bilet wróci na konto osoby przekazującej po 72 godzinach. Poinformujemy ją o tym mailowo. Być może wpisany adres e-mail jest błędny lub wiadomość z linkiem do akceptacji trafiła do folderu spam.

W dniu wydarzenia przekazywanie biletów może nie być aktywne. Czas na odbiór biletu to 72h od przekazania. Możliwość ta wygasa również na godzinę przed rozpoczęciem wydarzenia.

Uwaga!

W wyniku decyzji organizatora przekazywanie biletów może być niedostępne dla wybranych wydarzeń.

W przypadku problemów z przekazaniem biletów prosimy o kontakt poprzez formularz zgłoszeniowy klikając tu.