1. Dokładnie przeczytaj informacje zawarte w przesłanym mailingu (sprawdź też SPAM)!
  2. Kliknij przycisk kierujący na stronę lub wydarzenie z wymianą biletów. Możesz tam bezpłatnie wymienić swoje stare bilety.

UWAGA

Jeśli przekażesz w aplikacji lub na stronie Going. swój bilet innej osobie, zmianie ulegnie kod biletu niezbędny do wymiany! Nowy właściciel biletu musi posłużyć się nowymi danymi (kod biletu i adres e-mail), podczas wymiany biletów na nowe terminy.

  1. Jeśli masz bilet grupowy, tj. JEDEN KOD z kilkoma biletami, wybierz w kroku 1. taką liczbę biletów w ramach starego kodu biletowego, jaką chcesz wymienić na nowy termin. Jeśli masz kilka pojedynczych biletów (kodów), wymianę musisz wykonać dla każdego biletu oddzielnie!

Uwaga, jeśli w pierwotnej transakcji kupiłeś 5 biletów, wymiany musisz dokonać w dwóch niezależnych transakcjach. Najpierw wymień 4 bilety, później 1, posługując się przy wymianie tym samym, pierwszym kodem biletu.

  1. W polu “Wpisz kod biletu lub karnetu upoważniający do wyboru danej puli.” podaj kod starego (z pierwotnej transakcji) biletu, który wymieniasz.

 

  1. Uzupełnij brakujące dane w formularzu. Pamiętaj, aby wpisać ten sam adres e-mail, na który zostały zakupione oryginalne bilety. Jeśli bilety zostały Ci przekazane, sprawdź, czy na pewno są przypisane do Twojego adresu.

    UWAGA

    Jeśli bilet kupiony został stacjonarnie w salonie Empik, weryfikacja i wymiana nastąpi jedynie na podstawie kodu biletu. Wpisz adres e-mail na który chcesz otrzymać nowy bilet. Dokładnie sprawdź wpisany adres!

  2. Jeśli wprowadzone dane są prawidłowe, kliknij “KUPUJĘ I PŁACĘ”.
  3. Nowe bilety zostaną wysłane automatycznie na adres e-mail wskazany w formularzu. Bilety dotrą do Ciebie w ciągu 24h.

---------

Wymiany biletów z powyższej opcji zazwyczaj możliwe są tylko na nowe daty koncertów w tym samym mieście, na które masz pierwszy bilet.

Wymiany są ograniczone czasowo. Termin graniczny wymian powinien być podany w wiadomości mailowej lub na stronie wydarzenia.

Wraz z wymianą biletu na nowy, tracisz prawo do zwrotu biletu. Prosimy o przemyślane decyzje.

Jeśli do końca wyznaczonego terminu nie wymienisz biletu na nowy, nie gwarantujemy, że wpuścimy Cię na wydarzenie. Pierwszeństwo wejścia na koncert mają osoby, które potwierdzą swój udział wybierając opcję ZACHOWAJ BILET i wymieniając stary bilet na nowy.

Organizator każdorazowo zastrzega sobie prawo do wznowienia sprzedaży biletów na dane wydarzenie w przypadku, gdy liczba zachowanych biletów będzie mniejsza niż pojemność przestrzeni, w której się odbywa.

Pełny regulamin sprzedaży znajduje się TUTAJ.