W przypadku niektórych przeniesionych na nowy termin wydarzeń niezbędna jest wymiana biletu na nową datę. O konieczności wymiany informujemy użytkowników drogą mailową.

  1. Dokładnie przeczytaj informacje zawarte w przesłanym mailingu (sprawdź też SPAM)!
  2. Kliknij przycisk kierujący na stronę lub wydarzenie z wymianą biletów. Możesz tam bezpłatnie wymienić swoje stare bilety.

UWAGA

Jeśli przekażesz w aplikacji lub na stronie Going. swój bilet innej osobie, zmianie ulegnie kod biletu niezbędny do wymiany! Nowy właściciel biletu musi posłużyć się nowymi danymi (kod biletu i adres e-mail), podczas wymiany biletów na nowe terminy.

  1. Jeśli masz bilet grupowy, tj. JEDEN KOD z kilkoma biletami, wybierz w kroku 1. taką liczbę biletów w ramach starego kodu biletowego, jaką chcesz wymienić na nowy termin. Jeśli masz kilka pojedynczych biletów (kodów), wymianę musisz wykonać dla każdego biletu oddzielnie!

Uwaga, jeśli w pierwotnej transakcji kupiłeś 5 biletów i masz je na jednym kodzie, wymiany musisz dokonać w dwóch niezależnych transakcjach. Najpierw wymień 4 bilety, później 1, posługując się przy wymianie tym samym, pierwszym kodem biletu.
Jeśli na jednym kodzie masz np. dwa bilety i każdy z biletów chcesz wymienić na inną pulę, wymiany musisz dokonać wybierając po jednym bilecie z interesujących Cię pul i dalej postępować zgodnie z poniższą instrukcją. 

  1. W polu “Wpisz kod biletu lub karnetu upoważniający do wyboru danej puli.” podaj kod starego (z pierwotnej transakcji) biletu, który wymieniasz.

 

  1. Uzupełnij brakujące dane w formularzu. Pamiętaj, aby wpisać ten sam adres e-mail, na który zostały zakupione oryginalne bilety. Jeśli bilety zostały Ci przekazane, sprawdź, czy na pewno są przypisane do Twojego adresu.

    UWAGA

    Jeśli bilet kupiony został stacjonarnie w salonie Empik, weryfikacja i wymiana nastąpi jedynie na podstawie kodu biletu. Wpisz adres e-mail na który chcesz otrzymać nowy bilet. Dokładnie sprawdź wpisany adres!

  2. Jeśli wprowadzone dane są prawidłowe, kliknij “KUPUJĘ I PŁACĘ”.
  3. Nowe bilety zostaną wysłane automatycznie na adres e-mail wskazany w formularzu. Bilety dotrą do Ciebie w ciągu 24h.

---------

Wymiany biletów z powyższej opcji zazwyczaj możliwe są tylko na nowe daty koncertów w tym samym mieście, na które masz pierwszy bilet.

Wymiany są ograniczone czasowo. Termin graniczny wymian powinien być podany w wiadomości mailowej lub na stronie wydarzenia.

Wraz z wymianą biletu na nowy tracisz prawo do zwrotu biletu. Prosimy o przemyślane decyzje.

Organizator każdorazowo zastrzega sobie prawo do wznowienia sprzedaży biletów na dane wydarzenie w przypadku, gdy liczba zachowanych biletów będzie mniejsza niż pojemność przestrzeni, w której się odbywa.

Pełny regulamin sprzedaży znajduje się TUTAJ.