Wszystkie kategorie
Dodaj nowe FAQ
Dodaj pytanie
Otwarte pytania
Zaloguj się
Zapisz się
Zaloguj się
Wyszukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
12 wyników wyszukiwania
Strona 1 out of 12 wyników wyszukiwania
Od jakiego wieku można uczestniczyć w wydarzeniu?
Zasady uczestnictwa są określone w regulaminie wydarzenia, którego akceptacja jest obowiązkowa przy zakupie biletu. W przypadku większości wydarzeń warunkiem uczestnictwa osób ...
Gdzie i jak mogę zwrócić bilet jeśli wydarzenie jest odwołane lub przeniesione?
Aby zwrócić bilet na wydarzenie przełożone lub odwołane należy dokonać zgłoszenia poprzez funkcję zarządzania biletem tutaj.
Poniżej
przedstawiamy trzy możliwości zwrotu środków: Voucher ...
Mam
voucher Going. - jak z niego skorzystać do opłacenia zamówienia?
Voucher Going. umożliwia zakup biletów na stronie Going. i jest ważny 12 miesięcy od daty wydania. Data jest podana użytkownikowi ...
Mam
kod rabatowy - jak z niego skorzystać do opłacenia zamówienia?
Kod rabatowy jest wydawany przez organizatorów niektórych wydarzeń, np. w związku z prowadzoną akcją promocyjną. Podczas transakcji możesz użyć tylko jednego ...
Mam
voucher Going. - jak z niego skorzystać do opłacenia zamówienia?
Voucher Going. umożliwia zakup biletów na stronie Going. i jest ważny 12 miesięcy od daty wydania. Data jest podana użytkownikowi ...
Mam
kod rabatowy - jak z niego skorzystać do opłacenia zamówienia?
Kod rabatowy jest wydawany przez organizatorów niektórych wydarzeń, np. w związku z prowadzoną akcją promocyjną. Podczas transakcji możesz użyć tylko jednego ...
Ile
mam
czasu na zwrot biletu, jeżeli wydarzenie zostało odwołane?
W wyniku odwołania lub przeniesienia terminu wydarzenia użytkownikowi przysługuje zwrot kwoty zapłaconej za bilet. Zachęcamy, by zgłaszać się po zwroty jak ...
Czy
mam
dokonywać zwrotu na wydarzenie, które jest przeniesione w czasie lub miejscu?
Zachęcamy do wstrzymania się z decyzją o zwrocie biletów na wydarzenia, które zmieniły datę. Ponieważ w przypadku większości wydarzeń bilety zachowują ...
Na liście obsługiwanych metod płatności brakuje mojego banku, co
mam
zrobić?
W tej sytuacji należy wybrać opcję płatności kartą lub poprosić o zapłatę znajomych lub rodzinę i wybrać odpowiedni bank z ...
Moje bilety znajdują się na skrzynce mailowej, ale nie
mam
ich w aplikacji - dlaczego?
Aby bilet pojawił się w Twojej aplikacji, podczas zakupu należy wpisać ten sam adres e-mail, na który zarejestrowałeś aplikację. W przypadku ...
1
2
→
⇥
Najpopularniejsze wyszukiwania
can I ask you a question please?
5931x
zgoda
719x
Nie mam 18 lat
599x
Mam mniej niż 18 lat
469x
Czy sobotni koncert jest odwołany
221x
Zwrot biletów ubezpieczenie
194x
zgoda rodzica
179x
e
170x
mniej niż 18 lat
129x
zwrot
111x