Aby zwrócić bilet na wydarzenie przełożone lub odwołane należy dokonać zgłoszenia poprzez funkcję zarządzania biletem tutaj.
Poniżej przedstawiamy trzy możliwości zwrotu środków:
- Voucher Going. o równowartości zamówienia, do wykorzystania na zakup dowolnych biletów w Going. ważny przez 12 miesięcy od daty otrzymania, wystawiany w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
- eKarta Empik o równowartości zamówienia, do wykorzystania na zakup produktów z oferty Empik w serwisie empik.com (nie dotyczy produktów oferowanych przez partnerów Empik). eKarta będzie ważna rok od daty wydania, a wystawiona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
Ekarta Empik nie obejmuje swoim zakresem oraz nie upoważnia Użytkownika do nabywania jakichkolwiek towarów i usług oferowanych na portalach: Empik Foto, Empik Bilety, Empik Music oraz Empik Go. Więcej informacji o kartach znajdziesz na stronie: www.empik.com/karty-prezentowe - Zwrot gotówki na konto, z którego było opłacone zamówienie. Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych liczonych od daty otrzymania zgłoszenia.
Twój wybór jednej z opcji działania jest wiążący. Po dokonaniu wyboru nie przysługuje
Ci prawo do zmiany opcji.
W przypadku jakichkolwiek przeszkód związanych z zwrotem biletu poprzez funkcję zarządzania biletem, prosimy o zgłoszenie problemu przez formularz kontaktowy.