Gdzie i jak mogę zwrócić bilet jeśli wydarzenie jest odwołane lub przeniesione?

Aby zwrócić bilet na wydarzenie przełożone lub odwołane należy dokonać zgłoszenia poprzez funkcję zarządzania biletem tutaj.

Poniżej przedstawiamy trzy możliwości zwrotu środków:

  • Voucher Going. o równowartości zamówienia, do wykorzystania na zakup dowolnych biletów w Going. ważny przez 12 miesięcy od daty otrzymania, wystawiany w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 
  • eKarta Empik o równowartości zamówienia, do wykorzystania na zakup produktów z oferty Empik w serwisie empik.com (nie dotyczy produktów oferowanych przez partnerów Empik). eKarta będzie ważna rok od daty wydania, a wystawiona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 
    Ekarta Empik nie obejmuje swoim zakresem oraz nie upoważnia Użytkownika do nabywania jakichkolwiek towarów i usług oferowanych na portalach: Empik Foto, Empik Bilety, Empik Music oraz Empik Go. Więcej informacji o kartach znajdziesz na stronie: www.empik.com/karty-prezentowe

  • Zwrot gotówki na konto, z którego było opłacone zamówienie. Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych liczonych od daty otrzymania zgłoszenia.

Wszystkich posiadaczy biletów fizycznych prosimy o:

a) zwrot w miejscu zakupu biletu, jeśli bilet został kupiony stacjonarnie w salonie Empik;
b) odesłanie biletu pocztą lub kurierem na adres naszego biura (Empik Bilety | ul. Marszałkowska 116/122, 00-026 Warszawa), jeśli bilet został kupiony drogą wysyłkową.

 

W przypadku jakichkolwiek przeszkód związanych z zwrotem biletu poprzez funkcję zarządzania biletem, prosimy o zgłoszenie problemu przez formularz kontaktowy.

Możesz Skomentować ten wpis