Czy można wyjść poza teren imprezy i wrócić w trakcie jego trwania? Bilet upoważnia do jednorazowego wstępu na teren wydarzenia.
Po zeskanowaniu biletu nie jest możliwe jego ponowne użycie, o ile organizator nie zdecyduje inaczej.
O możliwości powrotu na wydarzenie decyduje zawsze
Czy muszę kupić bilet dla dziecka? Jeżeli na stronie organizatora lub w regulaminie wydarzenia nie ma opublikowanej informacji na temat zwolnienia z opłat lub zniżek dla dzieci oznacza to, że należy
Czy aby dokonać zakupu muszę mieć założone konto? Nie musisz zakładać konta, aby zakupić bilety.
Zachęcamy jednak do założenia konta w aplikacji Going.
Dzięki temu będziesz mógł na bieżąco śledzić najciekawsze wydarzenia w Twoim mieście,
Co zrobić jeżeli bilet został zgubiony lub zniszczony? W przypadku zagubienia lub zniszczenia biletu blankietowego prosimy o kontakt przez formularz i o opisanie problemu, uwzględniając jak najwięcej informacji o biletach (data i godzina
Co zrobić, jeżeli bilet nie dotarł? Jeżeli do 24 h od finalizacji zakupu bilet nie dotarł na adres e-mail prosimy w pierwszej kolejności o sprawdzenie folderu SPAM poczty elektronicznej oraz folderów
Czy muszę drukować bilety? Nie, nie musisz drukować biletów. Zachęcamy do okazywania obsłudze na wydarzeniu biletów w formie elektronicznej, na ekranie telefonu lub tabletu.