Mapa witryny » J

  • Jakie są formy płatności za bilety online?
    Opłata za bilety kupowane na www.goingapp.pl możliwa jest wyłącznie elektronicznie, w chwili składania zamówienia. W celu dokonania płatności przekierujemy Cię na stronę operatora płatności PayU. Operator płatności umożliwi
  • Jak znaleźć wydarzenie?
    Wydarzenie możesz znaleźć zarówno na portalu jak i w aplikacji Going.Na portalu użyj wyszukiwarki widocznej na głównej stronie serwisu w postaci żółtego pola z przyciskiem „Go”. Wystarczy,
  • Jak zmienić dane osobowe na bilecie?
    Zmiany danych osobowych na bilecie można dokonać w aplikacji Going. (dostępna w Google Play oraz w AppStore) - konto należy zarejestrować przy użyciu adresu mailowego podanego przy zakupie
  • Jak usunąć konto w aplikacji Going?
    Aby usunąć konto w aplikacji Going. przejdź do zakładki profil i użyj funkcji USUŃ KONTO. Usunięcie konta nie powoduje żadnych zmian w zamówieniach.
  • Jak zmienić adres mailowy w aplikacji Going?
    Należy ponownie zarejestrować się w aplikacji używając nowego adresu e-mail. Jeśli na poprzednim adresie mailowym są zakupione bilety na nadchodzące wydarzenia, prosimy o kontakt poprzez formularz. FORMULARZ
  • Jak kupić bilet?
    Gdy znajdziesz już interesujące Cię wydarzenie wystarczy, że klikniesz widoczny przy nim przycisk „Kup bilet”, by przejść do procesu zakupu biletów. Następnie będziesz mógł wybrać rodzaj
  • Jak działa bilet elektroniczny?
    Po dokonaniu zakupu na stronie www.goingapp.pl lub w aplikacji Going. otrzymujesz swój bilet na adres mailowy podany przy zakupie. Bilet znajduje się w treści wiadomości oraz w
  • Jaki jest czas dostawy biletów zakupionych online?
    W przypadku biletów elektronicznych bilety dostarczymy na Twoją skrzynkę e-mail w czasie do 1 godziny od chwili poprawnego zakończenia płatności za zamówienie.  Pamiętaj, że ustawienia Twojej
  • Jak mogę otrzymać fakturę VAT na osobę fizyczną?
    Aby otrzymać fakturę VAT na osobę fizyczną, prosimy w pierwszej kolejności o sprawdzenie kto jest sprzedawcą biletów. Informacja ta znajduje się na karcie wydarzenia na stronie
  • Jak mogę otrzymać fakturę VAT na firmę?
    Aby otrzymać fakturę na firmę, podczas wypełniania formularza zakupowego zaznacz opcję “Chcę otrzymać fakturę”, następnie wypełnij pola z danymi do faktury i sfinalizuj zakup. Fakturę otrzymasz
  • Jak mogę usunąć mój adres mailowy z listy mailingowej?
    Po otrzymaniu newslettera w dolnej części wiadomości kliknij przycisk unsubscribe. Wówczas Twój adres email zostanie automatycznie usunięty z list mailingowych.
  • Jak zmienić adres e-mail na liście mailingowej?
    W celu zmiany adresu e-mail na naszej liście mailingowej skontaktuj się z nami poprzez formularz. W treści wiadomości uwzględnij poprzednio używany adres e-mail oraz nowy. FORMULARZ
  • Jaki jest zakres ubezpieczenia?
    Ubezpieczenie obejmuje zwrot ceny zakupionych przez Ciebie biletów. Jeśli nie będziesz mógł wziąć udziału w wydarzeniu z powodów wymienionych w Ogólnych warunkach ubezpieczenia i bilety nie zostaną
  • Jakie dokumenty należy złożyć, aby otrzymać odszkodowanie?
    W zależności od rodzaju zdarzenia wymagane dokumenty mogą się różnić. W formularzu zgłoszenia szkody znajdziesz podpowiedzi jakie dokumenty należy dołączyć w celu rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Pamiętaj, mogą
  • Jak długo będę czekać na wypłatę?
    Odszkodowanie wypłacane jest maksymalnie w ciągu 30 dni od dnia, w którym zgłoszono do UNIQA wniosek o wypłatę odszkodowania. Jeśli potrzeba będzie więcej czasu na