Wszystkie kategorie
Dodaj nowe FAQ
Dodaj pytanie
Otwarte pytania
Zaloguj się
Zapisz się
Zaloguj się
Wyszukaj
Wyszukiwanie zaawansowane
Mapa witryny » M
C
D
G
I
J
K
L
M
N
O
P
W
Moje bilety znajdują się na skrzynce mailowej, ale nie mam ich w aplikacji - dlaczego?
Aby bilet pojawił się w Twojej aplikacji, podczas zakupu należy wpisać ten sam adres e-mail, na który zarejestrowałeś aplikację. W przypadku użytkowników sytemu iOS prosimy o
Mam voucher Going. - jak z niego skorzystać do opłacenia zamówienia?
Voucher Going. umożliwia zakup biletów na stronie Going. i jest ważny 12 miesięcy od daty wydania. Data jest podana użytkownikowi mailowo podczas przesyłania kodu vouchera. Voucher
Mam kod rabatowy - jak z niego skorzystać do opłacenia zamówienia?
Kod rabatowy jest wydawany przez organizatorów niektórych wydarzeń, np. w związku z prowadzoną akcją promocyjną. Podczas transakcji możesz użyć tylko jednego kodu. Kody rabatowe nie łączą