Click here for English version
Jak możemy Ci pomóc?
Najczęściej zadawane pytania
Sugerowane artykuły
WAŻNA INFORMACJA: odwołania i zmiany dat wydarzeń rozrywkowych
Artykuły: 6
Gdzie i jak mogę zwrócić bilet jeśli wydarzenie jest odwołane lub przeniesione?
Ile mam czasu aby zgłosić się po zwrot jeżeli wydarzenie zostało odwołane?
Czy bilet z przełożonego wydarzenia zachowuje ważność?
Czy mam dokonywać zwrotu na wydarzenie, które jest przeniesione w czasie lub miejscu?
Oświadczenie o stanie zdrowia
Jak wymienić bilet jeśli wydarzenie zostało zmienione w wyniku obostrzeń związanych z pandemią?
Zmiany w zamówieniach
Artykuły: 5
Jak zmienić dane osobowe na bilecie?
Czy mogę zmienić adres e-mail, gdy nastąpiła pomyłka przy zakupie?
Dlaczego na niektóre wydarzenia bilety są imienne?
Jak zmienić adres mailowy w aplikacji Going?
Bilet nie chce się przekazać, co zrobić?
Obsługa zamówień
Artykuły: 6
Czy aby dokonać zakupu muszę mieć założone konto?
Próbuję kupić bilety na wydarzenie z miejscami siedzącymi i chcę wybrać dwa miejsca obok siebie. Dlaczego mogę wybrać tylko jeden bilet?
Co oznacza komunikat "Brak dostępnych biletów"?
W trakcie zakupu przypadkiem opuściłem stronę. Czy mogę kontynuować zakup?
Przed finalizacją transakcji wybrane przeze mnie miejsca siedzące zniknęły ze strony w trakcie wypełniania formularza zakupu. Dlaczego?
Na otrzymanych biletach elektronicznych widnieje moje imię i nazwisko, a chcę iść z osobą towarzyszącą. Czy nie będziemy mieli problemu z wejściem na wydarzenie?
Płatności za zamówienia
Artykuły: 3
Jakie są formy płatności za bilety online?
Czemu płatność nie została potwierdzona?
Na liście obsługiwanych metod płatności brakuje mojego banku, co mam zrobić?
Informacje o wydarzeniach
Artykuły: 9
Jak znaleźć wydarzenie?
Gdzie można znaleźć informacje o zmianach dotyczących wydarzenia?
Gdzie znajdę informacje o miejscu wydarzenia?
O której przyjść na wydarzenie?
Czy istnieje możliwość wniesienia na wydarzenie różnych przedmiotów, w tym jedzenia i picia?
Czy można wyjść poza teren imprezy i wrócić w trakcie trwania wydarzenia?
Od jakiego wieku można uczestniczyć w wydarzeniu?
Czy dzieci płacą za bilety?
Wyświetl wszystkie artykuły z kategorii „Informacje o wydarzeniach”
Informacje o biletach
Artykuły: 7
Jak kupić bilet?
Jak działa bilet elektroniczny?
Jaki jest czas dostawy biletów zakupionych online?
Co zrobić jeżeli bilet nie dotarł ?
Moje bilety znajdują się na skrzynce mailowej, ale nie mam ich w aplikacji - dlaczego?
Czy muszę drukować bilety?
Przez pomyłkę usunąłem bilet ze skrzynki mailowej. Jak mogę go odzyskać?
Faktura VAT
Artykuły: 2
Jak mogę otrzymać fakturę VAT na osobę fizyczną?
Jak mogę otrzymać fakturę VAT na firmę?
Lista mailingowa i aplikacja
Artykuły: 3
Jak usunąć konto w aplikacji Going?
Jak mogę usunąć mój adres mailowy z listy mailingowej?
Jak zmienić adres e-mail na liście mailingowej?
Vouchery Going., karty podarunkowe, kody rabatowe - jak używać?
Artykuły: 3
Mam voucher Going. - jak z niego skorzystać do opłacenia zamówienia?
Karta podarunkowa Going. - czym jest i jak z niej skorzystać do opłacenia zamówienia?
Mam kod rabatowy - jak z niego skorzystać do opłacenia zamówienia?