Click here for English version
Jak możemy Ci pomóc?
Najczęściej zadawane pytania
Sugerowane artykuły
Zwroty biletów, odwołania i zmiany dat wydarzeń rozrywkowych
Artykuły: 5
Gdzie i jak mogę zwrócić bilet jeśli wydarzenie jest odwołane lub przeniesione?
Ile mam czasu na zwrot biletu, jeżeli wydarzenie zostało odwołane?
Czy bilet z przełożonego wydarzenia zachowuje ważność?
Czy mam dokonywać zwrotu na wydarzenie, które jest przeniesione w czasie lub miejscu?
W jakich przypadkach można zwracać bilety?
Przekazywanie biletów - zmiana danych
Artykuły: 2
Jak zmienić dane osobowe na bilecie?
Dlaczego nie mogę przekazać biletu?
Aplikacja Going.
Artykuły: 5
Czy aby dokonać zakupu muszę mieć założone konto?
Moje bilety znajdują się na skrzynce mailowej, ale nie mam ich w aplikacji - dlaczego?
Jak usunąć konto w aplikacji Going?
Logowanie do aplikacji Going. przy pomocy konta Apple
Jak zmienić adres mailowy w aplikacji Going?
Vouchery Going., karty podarunkowe, kody rabatowe - jak używać?
Artykuły: 3
Mam voucher Going. - jak z niego skorzystać do opłacenia zamówienia?
Karta podarunkowa Going. - czym jest i jak z niej skorzystać do opłacenia zamówienia?
Mam kod rabatowy - jak z niego skorzystać do opłacenia zamówienia?
Zmiany w zamówieniach
Artykuły: 2
Czy mogę zmienić adres e-mail, gdy nastąpiła pomyłka przy zakupie?
Dlaczego na niektóre wydarzenia bilety są imienne?
Obsługa zamówień
Artykuły: 4
Próbuję kupić bilety na wydarzenie z miejscami siedzącymi i chcę wybrać dwa miejsca obok siebie. Dlaczego mogę wybrać tylko jeden bilet?
Co oznacza komunikat "Brak dostępnych biletów"?
W trakcie zakupu przypadkiem opuściłem stronę. Czy mogę kontynuować zakup?
Przed finalizacją transakcji wybrane przeze mnie miejsca siedzące zniknęły ze strony w trakcie wypełniania formularza zakupu. Dlaczego?
Płatności za zamówienia
Artykuły: 3
Jakie są formy płatności za bilety online?
Dlaczego płatność nie została potwierdzona?
Na liście obsługiwanych metod płatności brakuje mojego banku, co mam zrobić?
Informacje o wydarzeniach
Artykuły: 9
Jak znaleźć wydarzenie?
Gdzie można znaleźć informacje o zmianach dotyczących wydarzenia?
Gdzie znajdę informacje o miejscu wydarzenia?
O której przyjść na wydarzenie?
Czy istnieje możliwość wniesienia na wydarzenie różnych przedmiotów, w tym jedzenia i picia?
Czy można wyjść poza teren imprezy i wrócić w trakcie jego trwania?
Od jakiego wieku można uczestniczyć w wydarzeniu?
Czy muszę kupić bilet dla dziecka?
Wyświetl wszystkie artykuły z kategorii „Informacje o wydarzeniach”
Informacje o biletach
Artykuły: 8
Jak kupić bilet?
Jak działa bilet elektroniczny?
Co zrobić jeżeli bilet został zgubiony lub zniszczony?
Jaki jest czas dostawy biletów zakupionych online?
Co zrobić, jeżeli bilet nie dotarł?
Posiadam kilka biletów na moje dane. Czy osoby towarzyszące wejdą na wydarzenie?
Czy muszę drukować bilety?
Przez pomyłkę usunąłem bilet ze skrzynki mailowej. Jak mogę go odzyskać?
Faktura VAT
Artykuły: 2
Jak mogę otrzymać fakturę VAT na osobę fizyczną?
Jak mogę otrzymać fakturę VAT na firmę?
Lista mailingowa
Artykuły: 2
Jak mogę usunąć mój adres mailowy z listy mailingowej?
Jak zmienić adres e-mail na liście mailingowej?
Ubezpieczenia biletów
Artykuły: 6
Jaki jest zakres ubezpieczenia?
Nie mogłem skorzystać z biletu, co muszę zrobić aby uzyskać odszkodowanie?
Kiedy zgłosić szkodę?
Jakie dokumenty należy złożyć, aby otrzymać odszkodowanie?
Jak długo będę czekać na wypłatę?
W jakim przypadku ubezpieczenie przestaje obowiązywać?